woensdag 15 december 2010

Secret Santa


DSC_0778
Originally uploaded by tampevere
Gisteren werd dit pakketje aan de deur afgeleverd- een meisje zei "ik heb een pakje, het past niet in de brievenbus" en was toen weer weg... ik was te overdonderd om meteen te reageren en te vragen of zijzelf mijn Secret Santa was en zin had in een koffie of thee...

Dankuwel, http://opstapmetruth.wordpress.com/, ik word gelukkig van die mooie cadeautjes, en ik heb meteen ook jouw leuke blog ontdekt!

En nu krijg ik stress, want mijn Secret Santa-cadeautje is nog niet af en kan pas ten vroegste vrijdag op de bus.  Dzjeezes wat moeilijk...

3 opmerkingen:

  1. Oei ai, nu stijgt het schaamrood naar mijn wangen, want ik was het zelf daar aan de deur! Maar ik was a) eigenlijk aan het werk (moest iets naar de bib brengen in jouw stad en dacht: "Hey, ik smijt ondertussen mijn Secret Santa even in de brievenbus daar!" omdat ik bpost voor geen haar vertrouw) en b) al een beetje te laat door het verkeer en c) ook beetje in de war, omdat er verschillende namen op de bel stonden en het pakje inderdaad niet in de brievenbus paste (daar ging mijn verrassingseffect!). Dus mijn oprechte excuses dat ik daar met een flits en knal onmiddelijk verdween, want toen ik terug in de auto zat, dacht ik: "Oeps. Volgens mij was dat Tampevere in hoogsteigen persoon en ben ik nu heel onbeleefd weggestoven." Mijn oprechte excuses dus!
    En na deze lange uitleg (oefff), ben ik blij dat jij blij bent met de cadeautjes en dat je toch een beetje veel van kan genieten. Nog veel succes met je eigen Secret Santa - dat komt wel in orde!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen probleem hoor Ruth! Alle begrip als je haast had (en hopelijk toch nog ZENNNN door het verkeer kon ;) ) En ja inderdaad, ook mijn vriend en dochtertje hun namen staan op de bel... de intentie is er om dat ooit eens overzichtelijker te maken.
    En jazeker, ik heb al drie van de vier cadeautjes in gebruik (de haarspeldjes, oorbellen en het superschattige blikje muntjes). De douchegel gaat in mijn bevallingstas, die zal pas eind januari gebruikt worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En toch raakte het op tijd af, en verblijde het mijn dag! Nog eens een dikke dankjewel! Groetjes,

    Maarten

    BeantwoordenVerwijderen