zaterdag 13 augustus 2011

kl*te!

Vanmiddag, toen ik aan het werk was, ging het lief nog met Liv en Bent in de flashy wandelwagen op pad.
Ondertussen is de wandelwagen- waarmee ik de kindjes tijdens de week naar de crèche breng voordat ik ga werken- verdwenen. Wég.
Hij stond in de garage, met luiertas, knuffelketting, reservekleertjes en luiers. Te wachten op de volgende wandeling. Maar dan niet met ons.

Ik ben er zwaar ondersteboven van, meer dan ik zou willen. Want hier worden mijn kinderen geraakt. Een wandelwagen met kinderspullen stelen, wie doet zoiets? Er stonden ook fietsen in de garage. Neem die dan mee! Maar niet de buggy waarin mijn bloedjes zo graag naast elkaar zitten, waarin ze veel plezier hebben met z'n twee, of dutjes doen tijdens een dagje "onderweg".

Daarom deze oproep: als je in Mechelen en omgeving iemand ziet lopen met een Easywalker duo, vraag eens waar hij/zij hem gekocht heeft, of hij/zij er al veel plezier aan gehad heeft en of het een goede aankoop was.
Thx.

5 opmerkingen:

  1. Malé, zo erg!!! Ingebroken om een buggy te stelen en dan nog met alle spulletjes erbij... echt grof gewoon. Ik zou er ook niet goed van zijn.
    Ik hou mn ogen open... ook al woon ik wat verder, geen enkele rode easywalker komt hier nog ongestoord voorbij ;-)
    Ik hoop echt dat je hem alsnog terugvindt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG?!!!!! ZO GROF!!!! Zou ik zéker ook héél kwaad over zijn zeg! Dat doe je toch écht gewoon niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stelen is respectloos!
    Ik zal zo'n rode alvast dubbel bekijken als ik er één zie, maar hoe moeten we dit dan doorgeven :)

    Ik heb met je te doen. Ik heb zo'n zwarte , wel van Urban Jungle, maar ik zou hem niet kunnen missen en tja. Hij is natuurlijk nog serieus wat waard. Meer dan de fietsen waarschijnlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allee, echt niet te geloven!
    Ik zou er ook ondersteboven van zijn. Want 't is zoals je aangeeft, hier raak je de kindjes ook...

    BeantwoordenVerwijderen