vrijdag 5 augustus 2011

waar staat die pause-knop?

Ik vind hem niet, die pause-knop, en ik heb hem heel hard nodig, want het gaat mij veel te snel.

Bent lag tot gisteren nog in het bedje dat opa Staaf twee jaar geleden nog gepimpt had toen we op Liv wachtten (en waar hij zelf ooit zijn eerste slaapjes in pleegde). Maar het werd te krap.

In dit lengte gaat dat nog, maar ons beerke maakt nogal wat moves in zijn slaap en zat dus weleens vast tussen de spijlers.
Hoog tijd voor een groter bed dus: het bed van Liv, ook een exemplaar waar ondertussen alle kleinkinderen van mijn ouders in gelegen hebben.

Liv slaapt dus vandaag voor het eerst in haar jote bed. Dit is haar kamertje:




Dus ja, het babybedje mag weer op zolder. Die pause-knop, ik hoop hem nog te vinden voordat ik volgende week weer aan het werk ga en Bent naar de crèche moet brengen...

1 opmerking:

  1. dat opa staaaf bedje niet TE ver wegzetten he...dat heeft hier ook al diensten bewezen:)
    Liv ziet er superkoddig uit en hopelijk is groot bed synoniem voor grote vaak...x
    lieske

    BeantwoordenVerwijderen